Börja tävla!

Titta vad jag hittade bakom soffan hemma hos mamma!


Haha! Åååh, kommer ni ihåg den?
Jag kommer ihåg att jag fick den via en hästbokklubb som hette Pollux någon gång under tidigt 2000-tal. Finns den bokklubben kvar?
Minns även att jag satt där som fastklistrad framför Tvn och tyckte dom på filmen var aaaas coola för att dom tävlade. Nu kanske det är någon annan liten hästtokig tjej med brinnande intresse för hästar som tycker att jag är cool för att jag tävlar? (In my dreams :))

Haha! När Olle kommer hem ska jag tvinga honom se den.... Och filmen är PÅ VHS!! Så ballt med VHSfilmer! Mycket har ju dock förändrats och utvecklats under dessa 10-15 år när det kommer till tävlingar, men om jag minns rätt tar filmen upp dom viktigaste sakerna man ska tänka på innan tävling och under tävling :)
Spännande vad Olle kommer tycka! Får locka med en byxvarm folköl om han skulle sätta sig på tvären och inte skulle vilja se den :)

Må gott!
/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Fia

Finns nog något som är bra :) och Olle vill ju lära sig allt . Måste han ta grönt kort innan ?

Svar: Måste kolla upp om han får tävla på mitt grönakort någon enstaka tävling. Verkar inte vara lika viktigt längre med gröna kortet eftersom man inte visar upp den längre och finns inte heller i tdb :p ska ringa en överdomare och fråga :) / Caroline
Olof Edfast

2013-12-03 @ 16:39:30
Postat av: Tuuli Elmgren

Ja den bokklubben finns kvar, numera heter den dock Pennygirl (:

Svar: Haha tänk att den finns kvar! :D
Olof Edfast

2013-12-04 @ 17:33:44
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback