Globen Horse show och matematik plugg

Tjena! 

Som jag skrev i mitt förra inlägg är jag hästledig några dagar då jag är hos min Bror Nisse i Uppsala för att studera matematik. Är sjukt sliten å less på matematik nu, men har bara en inlämningsuppgift och slutprovet kvar så hoppas vara färdig med detta i slutet på den vecka eller i början på nästan, sen blir de fan aldrig mer till å plugga matematik!! 

Innan jag åkte hit så övertalade Caroline mig till att kolla på Globen showen, aldrig sett tidigare kommer aldrig se igen...

Nä men de var ju tydligen sista året de skulle hålla den där, nästa år är i Friends Arena vad jag förstår? Kommer säkert ta mig en titt då också! Vi såg dock inget av hoppningen utan mer av showen runtomkring, verkar vara en trevlig gala även om jag kanske inte förstod oc uppskatade alla "konstnummer" lika mycket som er som faktiskt kanske förstår svårigheten bättre i de olika momenten. Men jag lär väl lära mig jag med tids nog! :)

Jag väntar på att få ett hästschema av Caroline så ska jag lägga upp det här för er också, så förstår ni hur seriöst mitt projekt är att faktiskt tävla i februari, är sjult peppad! 

Sen det här med höjden och farten... Jag kan ju inte ro för att det är det som jag verkligen tycker är mäktigast och roligast, att flygga meter höjder med en bumling på flera hundra kg eller spurta längs långsidorna och känna vilken sjuk kraft det är under en. Klart som fan jag aldrig kommer sluta säga att jag vill hoppa högre och fortare! ;) 

Imorgon kväll är jag hemma i Sundsvallstrakterna igen, lär väl visa sig om Caroline redan varit i stallet eller om jag redan imorgon åker ut dit å pysslar om gohövvet Lisen, om inte annat får jag väl pyssla om mitt bästa gohövve Caroline! :) 

Just ja, nu har vi börjat fått lite bättre koll på vår blogg även om de är endel kvar att fixa å trixa med den, men vi har iaf lyckats (hoppas jag) fått ditt en Bloglovin knapp så det ska vara enklare för er att följa vår blogg och se när den är updaterad med inlägg! :) 

Häst och hopp en jävla galopp. 

Olle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback