Börjar bli riktigt seriöst..

Tja, efter att läst vad Caroline skrev igår känns de väl sådär med morgonfodringar imorgon.. Tror jag ska göra något typ av regelverk för hur långt i förväg hon som coach måste säga till om sånna saker för att jag faktiskt ska gå med på det en söndag morgon..
Aja ska det vara seriöst så ska det. Apropå seriöst.. Jag har investerat i ett par rid-häst-boots, antar man säger att de heter typ så!? Märket är av mountain horse och första tiden var de åt helvete för tajta, inte bekväma alls, men tydligen är de ett bra skinn i dem för efter att ha pinat å gått in dem känns de riktigt sköna! Man känner också vilken stor skillnad de är från mina vandringsskor med liten klack till dess med högre skaffat å framförallt en stor klack! Caroline har övertalat mig till att skaffa ett par riktiga ridbyxor också så det ska jag kolla på i veckan som kommer, uppdatering kommer då såklart! 

I morgon kommer jag åka till Uppsala å hälsa på min bror Nisse! Stannar där tills onsdag kväll så under den tiden blir jag hästledig!

Nä vafan ha en gohelg folk! 
/Olle 




Kommentarer
Postat av: Fia

Vem hittade fynd skorna ?:) ska du vara hästledig så länge så kan du glatt kliva upp i morgonbitti :)

Svar: Creed till dig Fia! :)
Olof Edfast

2013-11-30 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback