Coach har ordet!

 
 
Tjoho!
 
Jag måste ju också in och skriva "Hej"... Så .... Hej!
Till och börja med vill jag bara skriva att jag är så stolt över det som Olle gör för mej och verkligen ger sitt fullaste stöd och support för min sport som jag älskar. Gulle dej och tack hjärtat!
Det är jag som är Olles fruntimmer och tränare, Caroline är mitt namn. Min uppgift i bloggen är att diskutera och kritisera träningarna vi gör och har, vad vi har för mål för varje träning etc.
 
Ska fatta mej kortfattat och bara ge en liten teaser till er läsare..
Nedanför  finns ett filmklipp som är filmat i somras (innan vi kom på det här med bloggen och tävlingen som är i februari). Det är faktiskt första gången som Olle rider... Någonsin! Duktig!
 
Hade bäst! / Caroline
 
 
 
 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback