17e december 2013

Tjena! 

För det första vill jag säga att de var gött å fått göra klart mitt plugg! Lyckades få ett D på matte 3b, är sjukt nöjd med det! 
För det andra, kalaset i Stockholm missade vi då jag vaknade med en smärta i magen å mådde väldigt dåligt! 
För det tredje, i söndags natt jobbade jag första gången natt på jobbet, gick helt okey, det medförde dock att jag sov bort större delen av gårdagen! 
För de fjärde, idag har vi fixat med huset för att få det julfint! Jag har en intärncup med fotbollen ikväll och torsdagkväll, (skinkcupen) så jag blir hästledig även idag. Imorgon ska jag dock ta mig till stallet! 

Nu ska vi strax åka hem till Fia, Carolines mammi å äta maaaat! :-) 

Tjaaao!!

Olle 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback