Hästledig helg

Hola bitchachos!

Är instängd i rummet och får inte komma ut förens om 40 minuter. Blev instängd med en flaska Ramlösa, en flaska julmust, en godispåse och en halv ask med wienernougat, så det är inte alls synd om mej. Olle ska nämligen göra muntan i Matte C i köket och vill Icke bli störd. Han har också ockuperat alla datorer vi har (jag bloggar via telefon)(jag har iPhone för dom teknikintresserade)(det sist nämnda var ironi, ofta vi skulle ha någon teknikintresseradreader i en hästblogg). Så här sitter jag instängd med massa gotta och med mina pluggsaker. Like the old days måste jag skriva ned mina anteckningar på papper med penna... Känns lite... Wierd..? Inser att jag är mer beroende av min dator än vad jag trodde...

... Nu finns det bara 2st wienernougater kvar, sorry hjärtat!

Eftersom vi har så mycket plugg i helgen har jag hittat Sundsvalls gulligaste tjej som tar hand om Lisen åt oss i helgen. Så nu ska vi fokusera på slutspurten! Mina sista inlämningsuppgifter ska vara inne imorgon... På en söndag?! Well well... Och imorgon söndag ska vi på kalas i Stockholm.

Ska försöka klura på ett träningsschema inför nästa vecka också, men det klurar jag på under bilfärden imorgon tror jag :) under måndagen ska jag försöka fixa så att den kommer upp i bloggen.

Nu finns det inga wienernougater kvar... Och det är dags för mej att studda! Önska Olle lycka till på hans muntliga så blir han pepp!! :D

Hörs när vi hörs. Adios!!
/Caroline 

The Dreamteam!




Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Låter ju som en liten lyx morgon, fast man blev instängd på rummet he he! :) ha en fortsatt fin Lördag! :)

Svar: Haha jo, en blandning mellan lyx och plugg. ;) tack detsamma! :) / Caroline
Olof Edfast

2013-12-14 @ 11:46:28
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback