Lögner svek och bedrägeri...

Tja.
Detta inlägg är mycket allvarligt, det kommer att handla om lögner svek och bedrägeri.

I mitt förra inlägg liveupdaterade jag om carolines hästtur, jag utlovade då att jag själv skulle sitta upp på hästryggen idag för att peppa igång lisen för att hoppträna imorgon.

Allt är bara lögner svek och bedrägeri.

Idag har jag jobbat, (bara de är ju sjukt i sig) kom hem och känner mig ooooootroligt sjuk, förskyld. Jag hade noll lust att slänga mig upp på hästryggen för att utträtta stordåd. Jag har alltså ljugit svikit och bedragit er.. 

Jag och min feberyra tänker dock utlova er dagens pass imorgon och hoppträningen på söndag! Bild och filmbevis kommer att komma, och om inte, känn er bekväma det är ju trots allt inte första gången då som jag ljuger sviker och bedrar er! :-) 

Ha en trevlig fredagkväll! 

Ooh btw om ni blir tvingade som jag att se idol med era respektive, (se bild), fy fan vad idolkevin ÄR ett skämt inom musikbranchen. 

Tack å hej! 

Olle 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback