Äntligen igång igen!

Tja,

Nu medan caroline står i duschen passar ja på att uppdatera er lite kort! 

För det första, efter över en månad på fast mark med fötterna på jorden har jag nu varit upp och ridit igen, å kul var det! 
Lisens öga är i princip bra och min bihåleinflammation är också i skapligt skick! Caroline lånade en till häst å ut ridhuset bar de av.

Jag konditionstränade Lisen då hon blivit lite mullig.. Galoppera av henne endel för att sedan lära mig skänkelvändningar å annat sköj!? 

Jag har ingen aning om vad caroline menar i förra inlägget att jag ska plågas, för idag var de mest bara skoj å lättsamt! Hoppas hon lägger upp några pass här så att även jag vet vad som komma skall framöver!? :)

Här är en bild efter dagens pass! 




Olle

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hej,
Hur går det?:)
/Nisse

Svar: Jao hästen har nu ridits igång av caroline så imorgon ska jag rida sen till veckan blir det förhoppningsvis en hoppträning för mig! / Olle
Olof Edfast

2014-01-18 @ 22:05:31
Postat av: Nisse

Kul att höra!

Svar: :-)
Olof Edfast

2014-01-19 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback