Snabb hoppning!

Lisen är under hårdträning efter 1 månads vintervila, den drog ut lite på tiden pga ögat.
Hon har dock motionerats lite lätt under vilan med joggingturer här och där i kombo med lite skrittjobb.
 
I lördags hoppade jag, Caroline, Lisen och det gick bra. Dem 10 sista minutrarna fick Olle också hoppa upp och testa hoppa. Varken jag eller Olle har hoppat sedan december någon gång så vi båda tyckte det var skiiiiiit kul, men Lisen tyckte nog det var roligast. :) 
 
Här är en liten filmsnutt:
 
 
Kom ihåg att klicka på HD :)
 
Snart är det dags för oss att börja träna på allvar, och börja träna för riktigt tränare! Eftersom inte jag är utbildad på det här med att lära ut och vara pedagoisk och blablabla, vill jag gärna stå med när någon utbildad står och coachar Olle under en träning så att jag vet vad jag ska tänka på när jag står på marken och ska utbilda honom min sport... Plus att Olle antagligen kommer suga åt sig all information som en svamp när någon annan coachar för en timme, istället för att kalla mej elak ibland :D
 
Mvh Carrolaaajn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback